Wat kost een jaarabonnement op Kwink?

Kwink werkt met een jaarabonnement. De kosten: € 135,- per groep per jaar (voor het schooljaar 2023-2024). Na betaling krijg je toegang tot het lesmateriaal op het Digibord van de website van Kwink (www.kwinkopschool.nl). Voor alle groepen uiteraard. Kwink biedt ieder jaar nieuw materiaal aan. Dus altijd actueel!

Wat zijn de kosten voor een school voor SBO of SO?

Hiervoor hebben we een speciaal abonnementstarief, omdat scholen voor SBO en SO met kleinere groepen leerlingen werken. We hanteren deze regeling: het aantal groepen dat in we rekening brengen wordt bepaald door het totaalaantal leerlingen van de school te delen door 25. Dus heb je bijvoorbeeld een SBO met 8 groepen en 124 leerlingen, dan brengen we geen 8 groepen maar 124 : 25 is 5 groepen in rekening. Wel is het zo dat we altijd een minimumaantal van 3 groepen in rekening brengen.

Wij werken met combinatiegroepen/units

Een combinatiegroep van twee of drie leerjaren telt bij de prijsberekening als één groep.

Werkt de school met units, dan baseren wij de abonnementsprijs op het aantal leerlingen. De kosten bedragen dan € 135,- per 25 leerlingen (per jaar).

Waar vind ik de abonnementsvoorwaarden van Kwink?

Meer informatie over het afsluiten van een abonnement op Kwink vind je op de website van Kwintessens op de pagina Algemene voorwaarden; hier kun je de abonnementsvoorwaarden downloaden.