Kwink voor het IKC

• Kwink voor IKC’s (brede scholen)

Op deze pagina vind je meer informatie over Kwink voor IKC’s. Het Kwink-materiaal voor IKC’s is compact, gebaseerd op de lessen van Kwink en wordt via e-mail aangeleverd. Het is niet los verkrijgbaar, wel als aanvulling als jouw school al Kwink gebruikt.

Wil je meer weten? Neem dan contact op met Kwintessens via 033 460 19 40.

> Meer informatie over Kwink voor IKC's

• Voorbeeldmateriaal Kwink voor IKC’s

Ben je geïnteresseerd in het Kwink-materiaal voor IKC's en wil je dit een keer uitproberen? Dat kan!

Wij kunnen je voorbeeldmateriaal toesturen (als pdf) zodat je een idee hebt hoe dit eruitziet. Geef in dit formulier aan dat je het voorbeeldmateriaal toegestuurd wilt krijgen en wij verzorgen dat voor jou.

> Voorbeeldmateriaal aanvragen

• Bestellen materiaal voor jouw IKC

Wil je direct het materiaal bestellen? Dat kan. Het materiaal voor de voorschoolse opvang bedraagt € 135,- per jaar (inclusief btw). Je ontvangt 6 x per jaar een pakketje per e-mail met een digitaal prentenboek, Kwink van de week, een liedje en werk- en spelvormen en één zomerpakket. Voor dit materiaal heb je geen digibord nodig.

Het materiaal voor de BSO bedraagt ook € 135,- per jaar (inclusief btw). Je ontvangt 6x per jaar een pakketje per e-mail met werk- en spelvormen voor binnen en buiten, Kwink van de week en één zomerpakket. Vul hier het formulier in om direct te bestellen. Voor dit materiaal heb je geen digibord nodig.

> Kwink-materiaal voor IKC's bestellen