Kwink magazine

• Kwink magazine – 2023-2024 nr. 2

Wij inspireren je graag met het nieuwe nummer van het Kwink magazine dat begin 2024 naar alle Kwink-scholen is gestuurd. Voor Kwink is dit jaar extra bijzonder, want Kwink voor sociaal-emotioneel leren bestaat tien jaar! Dat gaan we natuurlijk vieren met de 1500 school-abonnees. Deze uitgave van het magazine ziet er daarom extra feestelijk uit.

In dit magazine vind je op pagina 4-5 een speelse tijdlijn met daarop de ontwikkeling van Kwink vanaf het startjaar 2013. Van de gratis katernen bij bijzondere onderwijsweken als de Gouden Weken, Week Tegen Pesten en de Week van de Lentekriebels tot de Kwink-slagen en het Kwink emotiewiel. En Kwink-redacteur Liesbeth van ’t Hof geeft uit tien jaargangen Kwink magazine tips van scholen om met Kwink aan de slag te gaan.
    We inspireren je graag met boeiende achtergrondartikelen, praktische tips en vertellen je meer over tien jaar Kwink.

Kwink magazine is speciaal gemaakt voor leerkrachten, intern begeleiders en directieleden die meer willen weten over sociaal-emotioneel leren op school. Kwink magazine biedt achtergrondinformatie en informatie over Kwink. Om scholen te enthousiasmeren voor sociaal-emotioneel leren in de klas. Veel leesplezier!

> Download hier het gratis Kwink magazine

Meer weten over Kwink? Neem een gratis proefabonnement voor de hele school!