Proefabonnement

• Kwink gratis uitproberen

Je kunt Kwink gratis uitproberen. In alle groepen. Ideaal om met het hele team te ervaren hoe het is om met Kwink te werken aan sociaal-emotioneel leren. En om de reacties van de kinderen uit jouw groep te ervaren.

Tijdens het proefabonnement ontvang je gratis het Kwink magazine (per groep 1 exemplaar) met daarin o.a. verdiepende informatie over Kwink, praktijkervaringen bij andere scholen, achtergrondartikelen van en interviews met ervaringsdeskundigen op het terrein van sociaal-emotioneel leren.

Meer dan 1500 scholen werken inmiddels met Kwink en zowel leerkrachten als leerlingen zijn erg enthousiast!

> Probeer Kwink gratis uit!

• Zo werkt Kwink: bekijk het instructiefilmpje

Kwink is een online methode. In dit instructiefilmpje laat Wouter Siebers, projectleider Kwink, je zien hoe Kwink in de praktijk werkt. Hij geeft uitleg over Kwink en het gebruik van Kwink.

> Bekijk het instructiefilmpje

• Aanvragen proefabonnement

Als je een proefabonnement op Kwink aanvraagt, ontvangt je in een e-mail de instructies om via Basispoort in te kunnen loggen op de website. Je kunt de proefperiode ook vooraf laten gaan door een gratis presentatie over Kwink in jouw team.

Op een proefabonnement op Kwink zijn de algemene voorwaarden en de abonnementsvoorwaarden van Kwintessens van toepassing. Lees ook onze privacyverklaring.

De volgende proefperiode start na de meivakantie en loopt tot eind juni*).

> Vraag een gratis proefabonnement aan

*) Neem contact op met onze abonnementenservice voor een andere periode.