Opfristraining

• Kwink-opfristraining

Je kunt jouw team een Kwink-opfristraining aanbieden op jullie eigen school. Over het belang van SEL voor een sociaal veilige school, nieuwe ontwikkelingen en extra inspiratie. De training is volledig afgestemd op wat het team belangrijk vindt en duurt drie uur. Ideaal als start van het nieuwe schooljaar of als invulling van een studiedag.

Meld je snel aan, zodat je zeker weet dat onze trainers beschikbaar zijn.

Inhoud Kwink-opfristraining

We hebben interessante onderwerpen op de ‘menukaart’ staan. Zoals:

• nieuwe ontwikkelingen binnen Kwink, bijvoorbeeld het Kwink emotiewiel;
    • opfrissen en verdiepen van de kennis over de groepsvorming, denk aan: de Gouden Weken, regels en afspraken binnen de school, klein en groot probleemgedrag, consequenties van niet nakomen van afgesproken gedrag en belonen;
    • burgerschap;
    • ouderbetrokkenheid;
    • het belang van transitie.

Kosten

Het tarief voor een Kwink-opfristraining (3 uur) bedraagt € 975,- (incl. btw) exclusief reistijdkosten (€ 75,- per uur; het eerste uur wordt niet in rekening gebracht) en een kilometervergoeding van € 0,23 per kilometer, berekend vanaf de woonplaats van de trainer in jouw regio.

Aanmelden kan via dit formulier of jouw relatiebeheerder.