Coaching van collega's

• Coaching van collega's

SEL gebeurt in de groep, met de leerkracht als regisseur van de Kwink-lessen. Een mooie en uitdagende taak waarbij de Kwink-coach actief kan helpen. Deze training versterkt je vaardigheden om je (nieuwe) collega’s in de groep te begeleiden bij het geven van Kwink-lessen en bij vragen over de dynamiek in de groep. Hiervoor krijg je ook extra kennis mee.

> Aanmelden voor de training 'Coaching van collega's'

• Onderwerpen

In de training 'Coaching van collega's' komen de volgende onderwerpen aan bod:

• Voorbeeldgedrag
    • Lesvoorbereiding
    • Klassenbezoeken
    • Klassenafspraken
    • Coaching gesprekken
    • Regie op groepsdynamiek

Data schooljaar 2023-2024

In de periode van januari tot aan de zomervakantie van 2024 kun je je nog aanmelden voor de training 'Coaching van collega's' op locatie Amersfoort of online op de volgende data:

• donderdag 25 april 2024 (online)
    • donderdag 30 mei 2024 (Amersfoort)

De kosten voor de training 'Coaching van collega's' op locatie (live) bedragen € 325,- (incl. btw) per persoon.
    De kosten voor de training online bedragen € 295,- (incl. btw) per persoon.

> Aanmelden voor de training 'Coaching van collega's'