Met je team aan de slag

• Met je team aan de slag

SEL werkt optimaal als de hele school meedoet: leerlingen, leerkrachten én ouders. Hoe ondersteun jij je team om met elkaar te zorgen dat die basis van SEL er komt en dat iedereen dezelfde ‘taal’ spreekt? Dat leer je in deze training met thema’s als afstemming over de Kwink-lessen, zichtbaarheid in de school, het belang van transitie, Circus IK (Kwink-model voor gedragsaanpak), stimuleren van ouderbetrokkenheid en nog veel meer!

> Aanmelden voor de training 'Met je team aan de slag'

• Onderwerpen

In de training 'Met je team aan de slag' komen de volgende onderwerpen aan bod:

• Draagvlak
    • Implementatie Kwink
    • Kwink-lessen afstemming
    • Zichtbaarheid in de school
    • Belang van transitie
    • Circus IK (model voor gedragsaanpak)
    • Ouderbetrokkenheid

Data schooljaar 2023-2024

Tot aan de zomervakantie van 2024 kun je je nog aanmelden voor de training 'Met je team aan de slag' op locatie Amersfoort (live) op de volgende data :

• donderdag 18 april 2024 (Amersfoort)
    • woensdag 29 mei 2024 (Amersfoort)

De kosten voor de training 'Met je team aan de slag' op locatie (live) bedragen € 325,- (incl. btw) per persoon.
    De kosten voor de training online bedragen € 295,- (incl. btw) per persoon.

> Aanmelden voor de training 'Met je team aan de slag'