Ontwikkelen van een SEL-plan

• Het ontwikkelen van een SEL-plan

Wil je sociaal-emotioneel leren in de hele school implementeren én borgen? Dan is dit de perfecte praktijktraining. Je maakt tijdens een echte werkbijeenkomst een concreet en passend plan van aanpak voor jouw school. Dat doe je samen met andere Kwink-coaches met wie je kunt brainstormen over problemen én oplossingen binnen jouw school. Zo leer je enorm veel van elkaar.

> Aanmelden voor de training 'Het ontwikkelen van een SEL-plan'

• Onderwerpen

In de training 'Het ontwikkelen van een SEL-plan' komen de volgende onderwerpen aan bod:

• Wat is een veilige school?
    • Keuze uit:
      • het ontwikkelen van een jaarrooster
      • het ontwikkelen van een plan voor het team
      • het ontwikkelen van een plan voor een collega
      • het ontwikkelen van plan voor een Kwink-coach

Data schooljaar 2023-2024

In de periode van januari tot aan de zomervakantie van 2024 wordt de training 'Ontwikkelen van een SEL-plan' op de volgende datum en locatie gegeven:

• donderdag 6 juni 2024 (Amersfoort)

De kosten voor deze training (uitsluitend op locatie) bedragen € 325,- (incl. btw) per persoon.

> Aanmelden voor de training 'Het ontwikkelen van een SEL-plan'