SEL en groepsdynamica

• SEL en groepsdynamica

Je bent enthousiast over het concept van SEL. Dus wil je er meer over weten. Wat is de achtergrond van SEL? Wanneer werkt SEL het beste? Hoe verloopt groepsvorming? Hoe functioneert een groep door het jaar heen? Hoe zie je dat allemaal terug in Kwink? Dát en meer leer je in deze training over de basis van SEL.

Tip: Heb je op jouw school al een implementatietraining (drie uur) van een Kwink-trainer gekregen? Meld je dan aan voor één van de andere trainingen.

• Onderwerpen

In de training 'SEL en groepsdynamica' komen de volgende onderwerpen aan bod:

• Achtergronden SEL
    • SEL-competenties
    • Kwink-slagen
    • Kwink van de Week
    • Fasen groepsdynamica
    • Gouden Weken

Data schooljaar 2023-2024

Tot aan de zomervakantie van 2024 wordt de training 'SEL en groepsdynamica' niet meer aangeboden; de laatste training vond plaats op woensdag 6 maart jl.

De trainingsdata voor de periode van augustus tot aan de kerstvakantie van 2024 worden binnenkort bekend gemaakt.

De kosten voor de training 'SEL en groepsdynamica' (online) bedragen € 295,- (incl. btw) per persoon.