Kwink-opfriscursus

• Nieuw: Kwink-opfriscursus

Je kunt je team een opfriscursus Kwink aanbieden op jouw eigen school. Over het belang van SEL voor een sociaal veilige school, nieuwe ontwikkelingen en extra inspiratie. De cursus is volledig afgestemd op wat jij als Kwink-coach belangrijk vindt voor het team en duurt drie uur. Ideaal als start van het nieuwe schooljaar of als invulling van een studiedag.

Meld je snel aan, zodat je zeker weet dat onze trainers beschikbaar zijn.

• Inhoud Kwink-opfriscursus

We hebben interessante onderwerpen op de ‘menukaart’ staan. Zoals:

• nieuwe ontwikkelingen binnen Kwink, zoals de Kwink-hoek;
    • opfrissen en verdieping ten aanzien van de groepsvorming, denk aan: de Gouden Weken, regels en afspraken binnen de school, klein en groot probleemgedrag, consequenties van niet nakomen van afgesproken gedrag en belonen;
    • burgerschap;
    • ouderbetrokkenheid;
    • het belang van transitie.

De exacte samenstelling van het programma wordt in overleg met de school bepaald.

• Onze trainers en de kosten

Dit zijn de enthousiaste en professionele trainers van de Kwink-opfriscursus.

Kosten per training (drie uur) € 975,- (inclusief btw), exclusief reiskosten à € 0,23 per km, berekend vanaf de woonplaats van de trainer in uw regio.

Aanmelden kan via onze klantenservice of een van onze relatiebeheerders.