Trainingen

Kwink is een methode waarmee je kunt starten zonder dat je een training hoeft te volgen. De methode is eenvoudig en praktisch in gebruik. Een goede, schoolbrede borging van Kwink is echter wel van belang. Om jouw school daarbij te helpen bieden wij verschillende trainingen aan.

• Implementatietraining

Om Kwink en sociaal-emotioneel leren goed in de school te verankeren adviseren wij na ingebruikname van de methode een implementatietraining voor het hele team.

• Kwink-coach training

Voor de leerkracht, gedragsspeciaist of IB-er die zich specifiek richt op borging van Kwink en SEL in de school bieden we vier verschillende Kwink-coach trainingen.

• Opfristraining

Is het team al langer vertrouwd met Kwink en SEL, dan kan een opfristraining voor nieuwe inspiratie zorgen.