Jaarabonnement

• Jaarabonnement: altijd actueel

Kwink is een online methode. Hierdoor kunnen we het lesmateriaal gemakkelijk up-to-date houden. En door het materiaal op de site jaarlijks te vernieuwen blijven jij en de kinderen altijd bij de les!

De redactie van Kwink volgt de ontwikkelingen in het onderwijs en in de maatschappij op de voet en speelt met aanvullend (interactief) lesmateriaal snel in op spraakmakende actualiteiten die om behandeling in de klas vragen.

> Sluit een jaarabonnement af

• Dit krijgt je extra als abonnee

Exclusief voor abonnees:

• Het boek ‘Groepsplan Gedrag’ van Kees van Overveld
    • 2x per jaar het Kwink magazine (vijf exemplaren per school)
    • Jaarlijkse ontmoeting met o.a. de projectleider van Kwink, Wouter Siebers, en de Kwink-redactie
    • Kant-en-klaar voorstel voor een ouderavond over het belang van SEL en Kwink
    • Actuele informatie over SEL-ontwikkelingen
  • Afsluiten jaarabonnement

Een jaarabonnement op Kwink voor het schooljaar 2023-2024 kost € 135,- (incl. btw) per groep*). De methode wordt schoolbreed aangeboden. Je betaalt dus het aantal groepen x € 135,- voor een jaargang. Het jaarabonnement kan ieder gewenst moment ingaan.

Op een abonnement op Kwink zijn de algemene voorwaarden en de abonnementsvoorwaarden van Kwintessens van toepassing. Lees ook onze privacyverklaring.

Bij een abonnement bieden wij ook ondersteuning bij het organiseren van een ouderavond over SEL en Kwink.

> Sluit een jaarabonnement af

*) Bij de veelgestelde vragen vind je informatie over de prijzen voor combinatiegroepen en units.