Kwink introductie

• Kennismaken met Kwink

Wil je nader kennismaken met Kwink? Dat kan! Wij komen graag bij je langs om Kwink te introduceren. In een kennismakingsgesprek met een of meer teamleden leggen we uit wat Kwink voor jullie school kan betekenen.

Bel voor een afspraak met onze abonnementenservice (033 460 19 43) of neem contact op met de relatiebeheerder in jouw regio.

• Presentatie

Uiteraard kunnen we in deze kennismakingsfase ook een (gratis) introductiepresentatie geven over het belang van sociaal-emotioneel leren (SEL) én hoe Kwink daarop inspeelt met praktisch materiaal.

Vul voor het maken van een afspraak dit formulier in. Hierin kun je ook de specifieke wensen van het team voor de presentatie aangeven.

> Vraag een gratis presentatie aan

• Proefabonnement

Is de interesse van het team gewekt en wil je Kwink zelf uitproberen? Vraag dan een gratis proefabonnement aan via dit formulier. Als het team nog geen introductiepresentatie over Kwink heeft gehad, dan komen wij die graag alsnog geven.

> Vraag een gratis proefabonnement aan

• Implementatietraining bij abonnement

Na het afsluiten van het abonnement kun je starten met Kwink zonder dat je een training hoeft te volgen. Om Kwink en sociaal-emotioneel leren goed in de school te verankeren adviseren wij na ingebruikname van de methode een implementatietraining voor het hele team.

> Bekijk de mogelijkheden van een implementatietraining